Subject line

Tárgy(sor)

A reklámkampányokban használt e-mail legfontosabb része: annak tárgysora, amit még a megnyitás előtt lát belőle a címzett. A feladón kívül ez az egyetlen dolog, amivel felkeltheted a figyelmét (és a feladót nem érdemes variálni, mert bizalmatlanságot szül, amellett a spamszűrők sem értékelik).

Szóval lehet bármilyen csilli-villi az e-mailed, lehet benne akármilyen ajánlat, ha elhibázod a címadást, alig fogja megnyitni valaki. A jó tárgysor rövid, lényegre törő, nem árul el mindent, és kiemelkedik a többi közül (hiszen sok-sok e-mail között elvegyülve várja a címzett reakcióját).

Viszont nagyon fontos, hogy ne verd át a címzettet megtévesztő, megrémisztő, hazug vagy clickbait (kattintásvadász) üzenetekkel: bár néhány kampánynál kiemelkedő megnyitási arányt érhetsz el, hosszabb távon csak felingerled vele a célközönségedet, és elveszíted a bizalmát.